Latest News

Violetta – Biografia Martina Stoessel

Violetta , serialul tv de la Disney Channel : să cunoaştem mai bine actriţa Martina Stoessel , câţi ani are şi cu cine e în realitate Violetta .

martina stoessel-biografia-violetta

Se numeşte Violetta în serialul tv transmis de luni până vineri la Disney Channel  şi Martina Stoessel  în realitate : să cunoaştem mai bine protagonista serialului Violetta .

Martina Stoessel s-a născut în Argentina  în data de 21 martie 1997 ( deci Violetta are 16 ani ) şi este fica lui Alejandro Stoessel , realizatorul show-ului tv Baila Conmigo Paraguay ,

Martina şi-a început cariera artistică la o vârstă fragedă . A studiat pianul , teatrul şi comediile muzicale. În anul 2011 , tânăra actriţă a colaborat la versiunea spaniolă a pieselor “The Glow” , “Your Shining” incluse pe albumul  “Prinţesa Disney :  Fairy Tale Songs “. În martie 2012 , Disney Records şi Disney Channel au lansat coloana sonoră  “Celebratòn in Concert” - o compilaţie ce conţine  toate cântecele de succes de la ediţia specială de sfârşit de an difuzată de Disney Channel în data de 31 decembrie 2011 – unde Martina Stoessel interpreta “ Your Radiance “ ( Tu Resplandor ).

Celebratòn in concert : Martina Stoessel – Tu Resplandor

Martina , în sfârşit , este protagonista primei co-producţii America Latină – EMEA  : noul serial tv Violetta . Aceasta este prima sa apariţie în televiziune , interpretând rolul acestei  adolescente inteligente , plină de viaţă , dar în acelaşi timp solitară şi protejată de către tatăl său . Violetta are o voce frumoasă , moştenită de la mama sa – chiar dacă va descoperi asta mai târziu - iar tatăl său i-a insuflat pasiunea pentru lectură .

Urmăriţi serialul Violetta ? Acum , după ce aţi aflat  ceva în plus despre tânăra şi talentata artistă Martina Stoessel  , ce părere aveţi despre ea ?

Vrei să fii la curent cu tot ceea ce se întămplă în acest serial difuzat pe Disney Channel de luni până vineri  cu începere de la ora 18.00 ? Abonează-te la FEED sau urmăreşte articolele din categoria Violetta publicate pe INEDIT .

Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

117 comentarii:

  1. buna violetta sunt denisa te iubesc imi multa lume spune ca semanam si este adevarat tine imi doresc sa fiu ca tine cand o sa fiu mare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu te plav pe tine sa stii.

      Cu drag,Martiná Stoessel

      Ștergere
    2. Martina....sti romana?.. a nu stai... google translate... da...siu cum e ... :)))) te iubesc.... si sper sa vi in Romania... :* pup.. love u tini

      Ștergere
    3. Eu locuiesc in Argentina.In romania sunt multe fane care o indragesc pe Martina. De ce crezi ca ar intra pe google trranslate?

      Ștergere
    4. Bai prostilor,voi nu va dati seama ca nu Martina Stoessel a scris asta? :/
      Doar nu folosea Google Translate doar ca sa spuna astea,si daca spunea,spunea in spaniola,tampitilor.

      Ștergere
  2. violetta o sa vi vrodata in romania

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da voi venit in buçuresti

      Ștergere
    2. serios... google translate... again tini... ok e asaaaa de dulce ca vrei sa ne scri in romana dar nu trebuie sa te chinui degeaba... scri in engleza scumpa.... ca intelegem... pup :* <3

      Ștergere
    3. Ce sa caute martina in Romania?!!

      Ștergere
    4. Martina te iubesc foate tare eucam seaman cu violetta si eu calatoresc cu parinti foarte des nu am prieteniPs spunei lui Leon ca toate feteledin romania il plac si te rogv impacate cu leon

      Ștergere
    5. vino in romania te rog sau vin eu la voi dar unde va gasesc

      Ștergere
    6. Sa isi salute fani

      Ștergere
    7. hola martina.yo soy andra y lose e ablar tu idoma. e mi me gusta de ti y quiero e te conocer mas bien. cuando puedes por favor damelo tu telefono por que yo quiero ablar con tigo.astaluego tini.

      Ștergere
    8. Vreodata se scrie deniso

      Ștergere
    9. TINI AS vrea sa te cunosc mai bine si sa aflu cit mai multe despre viata ta , sper ca o sa vii cindva in Chisinau , numai decit o sa vin la concertul tau, si iti pun o intrebare , tu stii limba romana sau folosesti google translate pentru a traduce ,,,,,,,,, bine astept un raspuns ok................/////////pa

      Ștergere
    10. Eu zic ca sunteti cam prosti... daca Martinei i-ar pasa de voi, nu mai ajungea vedeta. Sincer, cati ani aveti? Daca aveti mai putin de 11, Violetta in primul rand nu e pentru voi. In serial sunt iubiri ale adolescentilor, plus ca, sigur nu aveti nici voce sa cantati, si SIGUR nu o sa va placa toti baietii de la scoala cum o plac pe ea. E doar un vis frumos acest serial. Sau mai bine zis... telenovela. Pentru ca in viata reala nu are cum sa se intample asta. Chiar si asa, cat poti sa fii de prost ca sa crezi ca Martina ti-a scris tie?! Nu, nu vine in Romania si nici nu o sa vina. Nu are ea timp de fanii ei adolescenti din Spania, dapai de mucosii din Romania. Pentru ca, credeti-ma, asa gandeste ea. Nu e totul roz ca la voi in cap. Am fost in Spania ca sa o intalnesc si sa o aud. Vocea ei este modificata, de fapt nu canta asa de bine, nu a dat autografe, a fost sictirita. Ganditi-va de 2 ori inainte sa credeti ca un star cunoscut si ingragit in toata lume v-ar raspunde chiar voua!!!! Patetic... imi pare rau pentru voi, dar asta e realitatea!

      Ștergere
    11. te iubi vio!!!!!!!

      Ștergere
  3. sivei da un concert la bucuresti.
    ieu sper ca da.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si vei*
      Eu* proasto

      Ștergere
    2. tini vino si in arad te rog mult ca nu toata lumea poate merge si orcum si in arad te in plor vino si in arad

      Ștergere
    3. Mai ea nu vine la Arad, nici nu vine in Romania sunteti prosti! Nu are ea timp de voi, are bilioane de fani!

      Ștergere
  4. eu iti spun violetta pentruca imi place dar si martina stoessle.

    RăspundețiȘtergere
  5. si mai vreau spun ca iesti frumoasa si canti minunat. daca o sa te vad vreau sa ma vezi si tu
    pemine.nu stiu cum asi trai fara tine.
    si eu am votat sa fi cu leon. leon este in frunte.

    RăspundețiȘtergere
  6. si daca citesti asta si eu cant muzica este viota me ca si tine cred te pup.
    sper ca o sa citesti toate astea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stie limba romana si nici nu sa uita pe acest site... nu vine in Romania, nu o intereseaza de tine! Sincer daca ai mai putin de 11 ani nu cred ca ai ce cauta sa te uiti pe telenovela asta. Nu o sa se intample asta in realitate. Revino-ti

      Ștergere
  7. a da si am vzut pe internet o poza in care tineai ceva pe care scrie te iubesc denisa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu cine iesti denisa s mai cum

      Ștergere
    2. denisa cu m te chiama denisa si mai cum

      Ștergere
    3. Viu te chiero? Pe bune?Presupun ca esti o aschilapata de 10 care umblii pe net fa proasta lumii.Cum fa sa scrii Viu in loc de Vilu(in spaniola) sau Vio in romana?Si te cheiro?Ai scris cum se aude?Mor pe astia care canta Violetta,incerc sa faca si ei o spaniola,care nu e.MORR PE VOI,BA TAMPITILORR

      Ștergere
    4. lumea nu e tinpita ok si fara asa cuvinte te rog acestea nu sunt cuvinte care trebuie postate pe net ok

      Ștergere
    5. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbcccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccsssssssssssssssssssssssssssssssssssssrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiioooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooopppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp

      Ștergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. Te amo mucho me gustas mucho

    RăspundețiȘtergere
  14. Hola soy bryanna y totalmente me gustas.
    Tenemos algo en común: Yo soy el Zodiaco Aries en marzo y yo muerto uno de los padres...

    RăspundețiȘtergere
  15. Me gustaría que me des tu desorden en cuanto a hablar en cualquier momento

    RăspundețiȘtergere
  16. y tengo mucho talento en el canto y me enteré de su cantelele. He votado con Leo

    RăspundețiȘtergere
  17. care e nr tau de telefon martina

    RăspundețiȘtergere
  18. Tini te iubesc si sunt fana ta #1 din lume cand a incaput serialul violetta. Mama ma rugat sa o ajut la treaba dar eu am spus NU pentru ca in aceea zi incepea violetta si asa am facut mereu !!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. esti cea mai tare . sper ca o sa dai un concert in bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  20. violetta o sa dai un concert in bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  21. violetta sa sti ca eu sunt cea mai mare fana a ta si poti sa scri numarul tau de telefon si eu te cred ca sa nu mai fi cu leon pentru ca el tea mintit si chiar e adevarat
    EMILIA CATRE VIOLETTA




    RăspundețiȘtergere
  22. Martina ai o voce incredibila. Muzica te defineste cu adevarat. Cred ca esti o actrita foarte buna si o persoana care transmite multe sentimente placute prin muzica ei. Sper sa ai mult succes in cariera. Si pretenii tai sunt norocosi ca te cunosc. Bafta mai departe. Te pup ^_^

    RăspundețiȘtergere
  23. Hei Martina!Pe ce data vei veni la bucuresti?De unde putem lua bilete la concertul tau?Care e fb-ul tau real?Care e nr.tau de telefon?

    RăspundețiȘtergere
  24. martina care este nr tau de telefon

    RăspundețiȘtergere
  25. violetta care este numarul tau de telefon si cand vei veni in romania

    RăspundețiȘtergere
  26. si eu te iubesc tini esti un adevat talent...eu am nr. tau de telefon cel real si dace-ti amintesti am si vb cu tine la telefon...sper sa nu ti-l fi schimbat....te pup si sper sa vi in bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  27. eu martina iubesc doar un fan pe o fata cine se straduieste mult o voi alege si stiu si limba romana

    RăspundețiȘtergere
  28. nu -ti face griji nu voi veni

    RăspundețiȘtergere
  29. te iubesc violetta si tare as vrea nr tau daca vrei sa mil trimiti scriemi pe contul de facebook maiernarcisa sunt narcisa

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna Violetta eu si o prietena te placem foarte mult si vrem sa avem vocea ta asa ca noi neam pus sa exersam un cantec de al tau Como Quires . Te asteptam aici in Romania cand vii???

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna continuati sa postati acest link peste tot ca sa vina Martina Stoessel im Romania ne trebuie 10.000 de semnaturi!!!! http://www.yousign.org/ro/concertmartinastoessel

    RăspundețiȘtergere
  32. cand vei veni in romania si unde

    RăspundețiȘtergere
  33. Vio te iubesc foarte mult si sper sa vii in romania cat mai curand

    RăspundețiȘtergere
  34. Buna vilu eu si cum miruna te iubim foarte mult avem o gramada de lucruru cu tn si ceilalti si cred ca am ajuns sa am 516 de poze numai cu tn!!!!!esti frumy si canti extrem de frumos!!!i ♥ you tini stoessel!!!!!!!♥♥♥♥♥si sper din tot dufletul sa vii la bucuresti!I♥ violetta!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  35. Vio esti cea mai tare actrita. Sper sa vi in Romania sa te intalnesc!! Esti SUPER!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  36. VIOLETTA te amo mucho i quiero saber si usted me podria decir cual es su verdadera madre me importa y por cierto somos de rumania

    RăspundețiȘtergere
  37. da dragi mei va pup si o sa vin in românia pe data de 5 mai la sala palatului

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la ce ora?martina stoessel esti o super cantitatea si as vrea sa te vad dar as vrea sa te aud te rog imi dai numarul de telefon te rooooooooooooooooooog

      Ștergere
  38. Te. iubesc Martina stoessel(tini)ador sa cant si sa dansez. Te pup. Pa pa.

    RăspundețiȘtergere
  39. Violetta buna sunt o mare mare fana si imi doresc sa fiu ca tine doar un lucru vreau sa imi trimiti o autograf cu poza cu tine deoarece eu stau in Romania si vreau sa mio trimiti prin

    posta.TE pup iti doresc o cariera frumoasa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daniela pentru Martina

    RăspundețiȘtergere
  40. care este numarul tau de telefon ,martin a?

    RăspundețiȘtergere
  41. <3 <3 <3 <3 <3 te iubesc mult martina

    RăspundețiȘtergere
  42. Cand vi la bucuresti Martina si chiar o sa punlici numarul tau de telefon •My name is Raluca . I' m naine years old .I' love Martina y Jorge

    RăspundețiȘtergere
  43. Te iubesc foarte mult Violetta (Martina). Daca as fii avut cont pe facebook ti-as cere sa fim prietene pentru ca I LOVE YOU !!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  44. Te iubesc foarte, foarte mult Violetta la fel cum o iubesc si pe Francesca. Daca as fii avut cont pe facebook v-as fii cerut sa fim prietene.
    Que más quiero en el mundo. Usted es mi favorito! (Violetta y Francesca)

    RăspundețiȘtergere
  45. Martina sper sa vii in Moldova nu suntem o tara mare dar toate fetele de aici te adora nu demult am avum un concert si niste fete chiar au cintat cintece de ale tale a fost super si inca ceva sper ca vei fi cu leon si in realitate caci fetele de la noi din Moldova mor dupa el Apropo moldova este aproape de Romania asa ca cind vei veni acolo sa vii si la noi te asteptam mult

    ( Martina esperanza de vivir en Moldavia no es un país grande , pero todas las chicas de aquí te quiero yo avum un concierto recientemente y algunas chicas incluso canté canciones de los suyos era genial y algo que espero que usted estará con leon en realidad porque las niñas en nuestro camino Moldavia mueren después de que él está cerca de Rumania por lo que cuando vienes a vivir aquí y estamos esperando más)

    RăspundețiȘtergere
  46. Martina sper sa vii cât de curând în România. Să vii şi cu Francesca pentru că vâ ador. Uneori eu şi prietena mea cea mai bună ne jucăm ca ea este Violetta si eu Francesca si cantam cantece de ale tale si ale ei.
    ♡♡♡<3

    RăspundețiȘtergere
  47. martina esti foarte frumoasa si vreau sa te fad in realitate cu dragoste ale

    RăspundețiȘtergere
  48. eu stiu nr de telefon al martinei ca am fost la un concert si i-am cerut nr de telefon

    RăspundețiȘtergere
  49. cu cine este in realitate Violeta?

    RăspundețiȘtergere
  50. imi dai si mie nr de telefon al Violetei?

    RăspundețiȘtergere
  51. buna martina as dori sa vi si la noi in tara sa te cunosc si in realitate. Oameni sunt super de treaba si dak ai sa dai un concert la noi in tara sa ii spui lui ruggero k are o fana

    RăspundețiȘtergere
  52. violetta vreau sa imi dai numarul tau de telefon as vrea sa te vad in realitate haide la noi in romania

    RăspundețiȘtergere
  53. Buna Violetta te iubesc mult si vreau sa imi dai si mie numarul tau de telefon si daca se poate si al Francescai si Marco.

    RăspundețiȘtergere
  54. Tini,te quiero muchoooooo!♥

    RăspundețiȘtergere
  55. Buna Martina te iubesc mult ai o voce minunata si iesti o actita foarte buna ♥

    RăspundețiȘtergere
  56. Vio te iubesc mult!!!! Eu am nr de telefon al martinei ca ma fost la concert la Milano si iam cerut un autograf si nr.de telefon.Am o gramada de poze cu tn tini + un poster mare pe perete . Miam schimbta viata si nu stiu ce as face daca serialul Violetta sar termina

    RăspundețiȘtergere
  57. Tini!! Te iubesc!! Te quiero!!

    RăspundețiȘtergere
  58. Martina esti o cantareata si o actrita foarte frumoasa si canti cel mai bine!!eu ma numesc Stefania sunt din Romania si sunt o mare fana!!am incceput sa fac si canto pentru a fi ca tine

    pasiunea ta clar e muzica si te defineste! !esti inzestrata cu mult talent si ai muncit mult pentru a avea o cariera in muzica si actorie I have 12 years old I love you esti cu adevarat perfecta si apreciez mult cum canti sper sa continui sa filmezi in mai mult de 3 sezoane violetta facebook meu Stefania Emanuela! !Muzica ta mi-a patruns pana in inima si ma emotionat! !sper ca tu crezi ca sunt fanul 1 si nu vrsau sa.
    ma laud as fi vrut sa merg la concertul tau dar nu am stiut de el si in plus sunt din Bacau si ssunt o fata mai modesta de felul meu!sper sa intelegi ce am scris, a ta mare fana,Stefania Emanuela succes in cariera salutari!! Pentru Martina Stoessel.

    RăspundețiȘtergere
  59. Bravo , Stefania ! Iti doresc o cariera de succes si o viata implinita . Iata unde o poţi găsi pe Tini Stoessel :

    Twitter - https://twitter.com/TiniStoessel

    Instagram - http://instagram.com/tinitastoessel#

    Facebook - https://www.facebook.com/TinitaStoesel

    RăspundețiȘtergere
  60. hola tini . quiero y yo tu telefono.cuando veas esa carta por favor dime tu telefono. tu estas muy hermosa y leon tambien.me dijas donde lo puedo encontrar e jorge blanco? yo te dije que y yo canto y tieno1000fotos con tigo . me gustas mucho violetta o martina y quiero que te veo en realidad. te espero e vinieras en bucuresti y quiero cantar junto a ti y a leon. te quiero mucho. dile e jorge blanco que pregunto de el. astaluego martina stoessel.

    RăspundețiȘtergere
  61. SI EU SUNT UN MARE FAN AL TAU SI SPER SA JOCI IN MULTE FILME DISNEY CHANNEL.

    RăspundețiȘtergere
  62. martina sunt un mare fan te rog poti sa imi dai numarul tau de telefon

    RăspundețiȘtergere
  63. Martina te iubesc mult de tot sunt o fata mare de a ta te ador mult îmippoți da numărul tău de telefon te rog frumos

    RăspundețiȘtergere
  64. Martina chiar vreau neapărat nr. tău sunt Andreea și te iubesc mult de tot sa ști draga meab

    RăspundețiȘtergere
  65. violetta ce faci cum pot sa te conectez

    RăspundețiȘtergere
  66. violetta sper sa vi in romania te pup

    RăspundețiȘtergere
  67. BAAAAAAI prostilor Martina sau Violetta nu va citeste voua comentariile si nu o intereseaza de voi. Fratilor revineti la normal

    RăspundețiȘtergere
  68. sunt ioana te ador vreau nr tau teroggggggggggg

    RăspundețiȘtergere
  69. martina'm fan de su acuerdo y quiero preguntar si eso es verdad svonurile TEAI casó blanco jeorge (leon)

    RăspundețiȘtergere
  70. violetta eu te iubesc la nebunie si sunt o mare fana! te rog mult spunemi in ce tara traiesti ca atunci cand voi fii mare voi vrea sa te cunosc deci te implorrrrrrrrrrr spunemi in ce tara traiesti sau daca nu vino tu in deta te implorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

    RăspundețiȘtergere

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.