Latest News

Cântece Violetta . Toate melodiile serialului Violetta de la Disney Channel

Coloana sonoră a serialului #Violetta

poze violetta-disney channel
Violetta este povestea unei adolescente talentate care revine în oraşul ei natal ,BuenosAires , după ce a locuit câţiva ani în Europa . Vă puteţi întâlni cu Violetta şi prietenii săi zilnic ,de luni până vineri ,la Disney Channel .
Episoade noi din Violetta încep din 15 aprilie la ora 18.00 . Fii pe fază !

Iată cine cântă melodiile serialului Violetta

01. En mi Mundo - Martina Stoessel
02. Algo Suena en mi - Lodovica Comello Candelaria Molfese & Facundo
03. Destinada a brillar - Mercedes Lambre Rodrigo Velilla Alba & Jorge Blanco
04. Te creo - Martina Stoessel
05. Voy por ti - Jorge Blanco
06. Juntos somos mas - Mercedes Lodovica Candelaria & Facundo
07. Entre tu y yo - Pablo Espinosa & Martina Stoessel
08. Dile que si - Jorge Blanco Nicolas Garnier & Rodrigo Velilla
09. Junto a ti - Martina Stoessel & Lodovica Comello
10. Tienes Todo - Martina Stoessel & Pablo Espinosa
11. Veo Veo - Martina,Lodovica & Candelaria
12. Habla si Puedes - Martina Stoessel
13. Ven y Canta - Martina Facundo Rodrigo Nicolas Pablo Jorge Candelaria  Lodovica Mercedes Alba

   Vezi ştiri despre serialul Violetta Disney Channel

Episoade noi din Violetta 2 încep din 21 octombrie 2013 . Fiţi pe fază !

Cântece Violetta 2 . Toate melodiile sezonului 2 din Violetta

Violetta "Cantar es lo que soy"  – Tracklist
Violetta : Muzica este lumea mea  Cântece inedite este cel de-al doilea album ce conţine coloana sonoră a telenovelei argentiniene Violetta

 1. “Ser Mejor”- Cast of Violetta 
2. “En Mi Mundo” – College 11/Martina Stoessel 
3. “Tu Foto De Verano”- Facundo Gambandé/Jorge Blanco/Nicolas Garnier/Rodrigo Velilla/Samuel Nascimento 
4. “Mi Perdicion”- Martina Stoessel/Rock Bones 
5. “Te Esperare” -Pablo Espinosa 
6. “Verte de lejos” -Pablo Espinosa 
7. “Cuando Me Voy”- Facundo Gambandé/Jorge Blanco/Nicolas Garnier/Rodrigo Velilla/Samuel Nascimento 
8. “Ahi Estare”- Facundo Gambandé/Mercedes Lambre 
9.Podemos” -Jorge Blanco/Martina Stoessel 
10. “Tienes El Talento”- Alba Rico/Facundo Gambandé/Jorge Blanco/Lodovica Comello/Martina Stoessel/Mercedes Lambre/Pablo Espinosa/Ruggero Pasqualini

Hoy Somos Mas este cel de-al treilea album Violetta 

 "Hoy Somos Mas" conţine coloana sonoră din cel de-al doilea sezon Violetta .
 Iată toate melodiile serialului Violetta 2 de la Disney Channel – Tracklist  Hoy Somos Mas 
  1. Hoy Somos Más (Jorge Blanco, Samuel Nascimento, Martina Stoessel, Lodovica Comello, Candelaria Molfese, Facundo Gambandé, Mercedes Lambre, Nicolas Garnier, Alba Rico, Diego Dominguez & Xabiani Ponce de León)
  2. Entre Dos Mundos (Jorge Blanco)
  3. Yo Soy Así (Diego Dominguez)
  4. Peligrosamente Bellas (Mercedes Lambre & Alba Rico)
  5. Euforia (Jorge Blanco, Samuel Nascimento, Martina Stoessel, Lodovica Comello, Candelaria Molfese, Facundo Gambandé, Mercedes Lambre, Nicolas Garnier, Alba Rico, Diego Dominguez & Xabiani Ponce de León)
  6. Codigo Amistad (Martina Stoessel, Lodovica Comello & Candelaria Molfese)
  7. Como Quieres (Martina Stoessel)
  8. Alcancemos las Estrellas (Martina Stoessel, Lodovica Comello, Candelaria Molfese, Mercedes Lambre & Alba Rico)
  9. Nuestro Camino (Jorge Blanco & Martina Stoessel)
  10. On Beat (Jorge Blanco, Samuel Nascimento, Martina Stoessel, Lodovica Comello, Candelaria Molfese, Facundo Gambandé, Mercedes Lambre, Nicolas Garnier, Alba Rico, Diego Dominguez & Xabiani Ponce de León)
  11. Algo Se Enciende (Jorge Blanco, Samuel Nascimento, Martina Stoessel, Lodovica Comello, Candelaria Molfese, Facundo Gambandé, Mercedes Lambre, Nicolas Garnier, Alba Rico, Diego Dominguez & Xabiani Ponce de León)
  12. Luz, Camara, Acción (Jorge Blanco, Samuel Nascimento, Ruggero Pasquarelli, Facundo Gambandé, Nicolas Garnier, Diego Dominguez & Xabiani Ponce de León)
  13. Si Es por Amor (Martina Stoessel & Mercedes Lambre)
Cântece Violetta 3 . Toate melodiile sezonului 3 din Violetta


Gira mi cancion este noul CD şi coloana sonoră a sezonului 3 din Violetta

Violetta 3 Gira Mi Cancion - Tracklist

8-Aprendí a Decir Adiós
9-Descubrí
10-Queen of the Dance Floor
11-Underneath it All
12-A Mi Lado
13-Friends 'till the End

Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

55 de comentarii:

  1. unele videoclipuri nu se pot vedea

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc ! Am remediat . Acum poti vedea toate videoclipurile .

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place de tine si Leon este norocos ca te are

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da foarte norocoasa si am vazuto in realiteate

      Ștergere
    2. foarte tare

      ce marfa

      Ștergere
    3. Ai vazut-o? Ai vb cu ea?

      Ștergere
    4. ...violetta si leon nu sunt impreuna in realitate (mai bn) Leon <3 <3

      Ștergere
    5. omul asta care a scris pe data de 14 aprilie 2014 unde ai vazut-o

      Ștergere
    6. Violetta este cea mai frumoasa

      Ștergere
  4. tu cu prietenele tale sunteti foarte frumoase dar si leon

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place de tine si de leon dar va desparte lara

    RăspundețiȘtergere
  6. Violetta. Si. Diego. vor. fi. un. cuplu!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da iti vine sa crezi?
      E suuuuuuuuuppppppeeerr!
      Pcat pentru Leon

      Ștergere
    2. Da îti vine sâ crezi?
      Dar păcat de Leon

      Ștergere
  7. Eu sunt un mare fan am toate cantecele tale si stiu cum ii cheama pe toate personajele in realitate plus cateva informati
    Si fac siun fan club. Violetta

    RăspundețiȘtergere
  8. Helou prieteni ati vazut testele fan violetta pot sa spun ca sunt prea usoare

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt deacord cu ultimi 2 ce au scris prea usoare testele
    Eu sunt Ema

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu n-am pierdut nici un episod din violeta sezonul1 si din violeta sezonul 2

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma numesc Maria si ador VIOLETTA !!! De asemenea imi plac si celelalte personaje , in afara de Naty , Lara si Diego...chiar si de Ludmila imi place , si de fapt , nici Diego nu imi este urat.

    Stiu totul despre personaje si nu pierd nici un episod din Violetta !

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma numesc Andreea ador foarte mult Violetta sunt fanul nr 1 nu am pierdut nici un episod al Violettei imi place foarte mult de Violetta, Francesca, Camila, Leon, Marco dar nu imi place de Ludmila si de Diego mai ales de Diego in primul sezon nu mi-a placut de Tomas....! :* :) Stiu toate personajele si as vrea sa le vad la un concert in Arad , ar fii foarte super....! O iubesc foarte mult pe Violetta ...! Si pe prietenii ei ...! :) :* :* :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Leon si violetta trb s fie impreua. Deci lara este in plus !!! :@

    RăspundețiȘtergere
  14. buna sunt andreea si iubesc la nebunie super nebunie serialul violetta mereu plec de la ore ca sa vad serialul violetta.
    cel mai mult imi place de violetta de francesca de ludmila si de nati de camila de diego dar mai ales de dragutul super frumos leon
    am fost o singura data in argentina si mam intalnit cu mercedes iar ea mia promis ca va venii la noi in TARA SI NE VA CANTA O SUPER MELODIE IN ANUL ACESTA 2014 DACA NU MA CREDETI TREABA voastra fiindca am o gramada de bani si nu mai stiu ce sa fac cu ei
    mia promis ca o sa vina si cu martina
    a fost cea mai mai mai frumoasa si tare zi din viata mea desi am fost in multe locuri tari dar asta a fost cea mai tare zi diiiiiiiiiiin viata mea
    sunt cea mai tare nimeni nu e ca mine.dâââââââââââââ

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ba proasto lasa jocurile astea ce tot te caci pe tine ,cred ca nu ai niciun ban si nu te-ai intalnit cu nimeni deci mai bine taci si mai invata sa scri.

      Ștergere
  15. andreea , mai da si la altii daca ai o gramada de bani ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce problema ai cu ea las-o sa aiba multi bani>...

      Ștergere
  16. mie imi place dar nu comentez

    RăspundețiȘtergere
  17. andreea mai sunt si altii care sunt mult mai tari decat tine cum ar fie eu si prietenele mele pe data de : 4 ianuarie 2014 am fost in argentina si am intalnit toate perosnajele din violetta inclusiv Martina Stoessel asa ca nu numai tu esti mare si tare asa ca nu te mai lauda daaaaa??

    RăspundețiȘtergere
  18. Iubesc ffffff mult serialul meu preferat "Violetta" surioara mea Martina esti cea mai buna din lume :* te quiero muy mucho!:* <3

    RăspundețiȘtergere
  19. Iubesc fffffffff mult serialul meu preferat "Violetta" si toti actorii din film ,dar surioara mea Martina e cea mai buna si ce.a mai tare din lume :* :* te iubesc mult surioara <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  20. Im caz ca doriti traducerile melodiilor din Violetta(si din sezonul 1 si din sezonul 2)lasati un mesaj cu titlul melodiei ce o doriti traduse pe pagina Dragostea din Violetta!Pe aceasta pagina de facebook veti putea participa si la activitati ce au ca subiect serialul Violetta!

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc! copilor care le place serialul meu sper ca osa fa mai placa in continoare cand osa ma inpac cu leon

    RăspundețiȘtergere
  22. De parca tu esti martina stosel!!!!!!!!!!!!!!! Eu sunt cea mai tare ca Vilu a fost la mine acasa cu gasca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!¡!!¡!! Saaaaaaaaasccccccccccc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sunt Bianca.

    RăspundețiȘtergere
  23. Vio e la mine acasa! Andreea ti-am luat locul!!!!!!!!!!!!!!!! Bianca sunt.

    RăspundețiȘtergere
  24. Sunt Bianca. Vio e la mine acasa.

    RăspundețiȘtergere
  25. Doamne fereste, v-am citit comment-urile,mai copii,nu mai visati,invatati limba spaniola,si vb ca Martina Stoessel.Poate cantati si ca ea,bafta tuturor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. BIA TU VISEZI VIO NARE CUM SA FIE LA TINE ACASA

      Ștergere
  26. Preferata mea piesa de la violetta din sezonul 1 este Habla si pudes,si cea din sezonul 2 este Nuestro Camino.

    RăspundețiȘtergere
  27. mereu se baga cineva in relatia lui Leon si Violetta mai bine nu ar mai face sa intre cineva in relatia lor

    RăspundețiȘtergere
  28. stiati ca violetta o sa vina si in romania? cu un concert?

    RăspundețiȘtergere
  29. Imi plac melodiile, dar nu-mi place serialul. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. melodiile sunt din serial serial asa ca ori iti place tot ori nu-ti place nimic

      Ștergere

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.