Latest News

Vunk – Scapă-mă de ea – Versuri şi Videoclip

Din ciclul “ Cele mai tari hituri ale verii 2012 “
Versuri şi videoclip “Scapă-mă de ea” Vunk


Vrei să fii la curent cu cele mai noi versuri de melodii ? Abonează-te la FEED
          Vezi şi alte versuri de melodii
Lora – Fără el

Scapă-mă de ea, de inima mea,
Ba bate-n gol, ba fără control,
Dă-mi, dă-mi, dă-mi, dă-mi un ajutor.
Scapă-mă de ea, de inima mea,
Ba bate aiurea, ba bate ciudat,
Bate, bate, dar s-a stricat.

Zici c-am băut vreo cinci cafele,
Îmi bate inima cu tot cu piele,
Şi tot n-am să-nţeleg de ce,
Mi-ai zis între două fumuri de ţigară,
Cuvintele ce aveau să doară,
Tot, tot de azi încolo.

Scapă-mă de ea.
Scapă-mă de ea, de inima mea,
Ba bate-n gol, ba fără control,

Dă-mi, dă-mi, dă-mi, dă-mi un ajutor.
Scapă-mă de ea, de inima mea,
Ba bate aiurea, ba bate ciudat,
Bate, bate, dar s-a stricat.

Parcă-s nebun şi n-am scăpare,
Te vreau din cap până-n picioare,
Şi tot n-am să-nţeleg de ce,
N-am luat măsuri să te ascund în mine,
Să mă repari, să mă faci bine,
Şi bine să fim amândoi.

Ea nu mai vrea(4x)

Ea nu mai vrea la mine în piept,
Dacă o laşi, dacă te pierd,
Linişteşte-o, spune-i ceva,
Ia-o tu, e doar a ta.

Dar scapă-mă de ea, de inima mea,
Ba bate-n gol, ba fără control,
Dă-mi, dă-mi, dă-mi, dă-mi un ajutor.
Scapă-mă de ea, de inima mea,
De inima mea.

Scapă-mă de ea, de inima mea,
Ba bate-n gol, ba fără control,
Dă-mi, dă-mi, dă-mi, dă-mi un ajutor.
Scapă-mă de ea, de inima mea,
Ba bate aiurea, ba bate ciudat,
Bate, bate, dar s-a strïcat.

   Download Vunk – Scapa-ma de ea ( Official video Full HD )



Poze Vunk

trupa-vunk-scapa-ma-de-ea poze vunk
 Poze Vunk – Facebook                           Alte versuri pe www.versuri.ro

Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.