Latest News

Keo feat.Skizzo – Miliardar de vise - Versuri

Versuri “Miliardar de vise “ Keo şi Skizzo .
Piesa Miliardar de vise este primul single extras de pe albumul  “SKEO” , album ce va fi lansat în toamnă de cei doi artişti .

Vrei să fii la curent cu cele mai noi versuri de melodii ? Abonează-te la FEED
Te-ar putea interesa şi alte versuri de melodii ? Vezi şi
keo-skizzo
Refren:

Sunt miliardar de vise,
Miliardar cu conturi închise,
Miliardar cu stele,
De-aş putea să plătesc cu ele,

Strofa 1:

Mă trezesc confuz ca după un buzz,
Direct în autobuz, e ora şapte,
Că trebuie s-ajung la muncă, n-ajung,
C-am vărsat pe mine cafeaua cu lapte,
Am pierdut juma’ de oră ca să mă îmbrac,
Tot cu aceleaşi haine de ieri de fapt,
Mă toacă traficul şi întârzii din nou,
Că acelaşi veşnic bou m-aşteaptă la birou.

Pre-refren:
Dar totul e ok,
Pentru că totul e ok,
Am zis totul e ok,
Ok, ok, ok.

Refren:(2x)

Strofa 2:
Am ajuns la muncă, deja vreau acasă,
Vreau pauza de masă, poate şi o terasă,
Acum stau şi aştept mâine,
Ies la o ţigară luată din banii de pâine,
Iau salariu dar îmi ajunge doar de bere,
Aşa că las facturile pe altă lună vere,
Plec spre casă, începe ploaia şi mă udă tot,
Semafor, maşină, baltă, e de vină Boc.

Pre-refren:
Refren:(2x)

Strofa 3:
Dă-mi un miliard să rezolv un milion,
Un miliard să rezolv un milion,
Un miliard să rezolv un milïon de probleme,
Ce probleme?
Ale mele.

Pre-refren:
Refren:(2x)

Vezi video  - Keo feat.Skizzo – Miliardar de vise       Versuri : versuri.ro

Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.